Tuesday 11 May 2010

:: p/s : kalau xsuke dgr org mencarut jgn bace.. =(( ::

nape dgn aku nie... perasaan marah membuak buak sgt2... xtahan dah....
macam nk meletop gunung berapi pon ade...
rasa nak mencarut luahkan sume nye... pelik la...
nape ek? nape bile kita mencarut sume rasa  marah hilang...
tapi aku xle mencarut... so  ape yg mampu... aku buat adalah menangis...

dulu... dah pernah rasa sakit camnie...
sampai aku hilang identiti diri sebab terlalu rindukan dia..
aku jadi aku yg sgt berbeza...
lost self confident... xambil kisah diri seniri...
 hanya kerana lelaki...
dah buat aku sayang dia then senang je nk over kan everythng...
ye fine... cinta terlarang la kan....

then skrng bile dh recover dari luka lama...
ade plak tambah luka baru...
sakit la faham x?
nape aku nie?nape aku sayang sangat kat kau...
bukan kau reti nk appreciate aku pon...
im nothing to u rite?

thats y u x sanggup pon nak berkorban  utk i...
masa  tido u terlampau berharga... sampai i xle kacau
sesaat pon... even u dah tido lebih dari 12 jam...
nape u cam tu?

masa u bz pon camtu...
tiap orang ade je 24jam sehari la...
tu pon dorg leh wat mcm2...
u yg x pandai nk manage ur own time...
lgsg i yg dapat tempias...kan...
ye la... im nothing to u...
nothing...
sampai xde lgsg masa tuk i dalam 24 jam tu...
padahal org lain bz gak...

cane lagi nk tahan benda nie?
dugaan ape nie?
yg dulu pon sakit... yg baru pon sakit...
nape la aku nie... setia sangat?
kan best kalau ade skandal...
mesti x stress camni...
ya... im nothing rite...

time aku bz dulu... masa final projek....
bz mcmn pon ade jgk masa tuk u tiap hari...
without fail ...ok... ade..
tapi kau boleh plak cari gurl lain... sempat dowh...

time kau bz giler kononnye...
dgn fyp kau tu...yg aku tgk...
kalau betul2 gunakan masa 4bulan tu... sempat je siap...
lagsg xde masa tuk aku...
xde babe,,, xde...
dan yg paling sadis skali ar...
... aku x pnh terlintas nk cari skandal lain
babe... nape cam nie?
nape la aku bodoh sangat...
patut aku pasang la... xde aku tiap hari
mgharap kan kau...mcm org bodoh...

desperate ke aku nie...
mulanya x desperate ok... cube nk faham...
bukan x cube pon...
tapi yela... sbb dah setaun lebih kau wat perangai...
n aku kena tahan...
so mmg skrng x lama la aku boleh tahan kan...
aku perempuan kot... bukan robot yg kau boleh turn off mood rindu
utk certain date... then turn on blk
then turn on utk layan kehendak kau sesuka hati...
then segala kehendak aku... turn off...

eh aku pnt cane pon...
boleh teman kau g sana sini la...
kau ingat blk la...
ingat tiap inci... ape aku dah korbankan tuk ko...

mgkn kau lupa... or aku ade turn off button memory kau pada aku ke????

kalau aku robot... aku nk je turn off button =memory bersama kau=

senang xde aku sakit mcmni terkenang kan sikap n perangai kau
pada aku...
nape la aku bodoh sayang kau sangat eh?
dui azie... pela bodo sangat nih...

dahla... azie... kan dah gv up...
so xpyh pk hal dia lagi... bye bye love...
bye bye forever...
=(((((