Monday 30 June 2014

SV happy Aku happy

 
Aku meeting dengan SV aku Jumaat lepas (27 June 2014), time ni actually aku xsiap lagi LR aku.. tapi memang dalam email SV aku just mention nak tengok progress aku, Questionnaire, dan review proposal aku..

punyala berdebar aku ni.. sebab aku risau kalau dia tau LR aku kelaut.. kelaut la jawab Nye aku.. so tips dia.. always.. always.. always.. datang awal so that ko xnervous.. so aku jam 8 am dah ada dekat faculty untuk meeting jam 9am aku.. aku lepak PC room print Questionnaire, dan buat bacaan sikit...
then jam 8.58 macam tu aku aku lepak area foyer..Nampak SV aku masuk dan senyum je dekat aku.. menunjukkan macam dia rs bersalah aku dah sampai tunggu dia..hehehe.. so aku dah dapat point sket kat situ kn.. ceh!

so masa meeting tu.. dia ceritala dia suka dengan Proposal aku.. cuma ada sikit kelemahan dekat intro yang aku kena kembangkan.. and dia xberapa happy dengan research question aku.. then dia go through satu2 dalam keadaan happy je..

aku ni dah la cuak sebenarnye ttapi relax jela.. jawab dengan confident itu penting.. bila aku Tanya patutke aku hantar chapter one dia ckp xperlu.. dan bila aku berterus terang psl LR aku yang kelaut tu dan aku xtau cmne nak buat dia relax je tenangkan aku cakap 'ure doing good, don't worry' so nmpak x trust dekat situ..

ok sebenarnye itu bahaya,, sebab bila dia happy dengan progress aku.. aku pon dengan happynya declare aku layak menghabiskan masa sabtu , ahad utk bersuka ria.. adeh.. kenapa la aku ni.. masih xsedar lagi ke.. aku ada dua bulan je utk tulis 12ribu patah perkataan..

aku rasa withdrawal sindrom balik dr Europe still xhbs sbb aku mcm xde mood nk buat thesis aku.. ada sapa2 bole tolong slap me on my face and wake me up..?

ok tu je aku nk cerita.. sorry kalau boring..

1 comment:

:: Thank you for all the comment dearies.. ::