Tuesday 23 February 2010

:: kamu dah jauh ::

saya salu ade angan angan pelik... tentang pasangan saya... yela... sape xnak ade bf yg caring maring kan... tapi tula... xsempat pown nk bercaring maring dah putus kaseh di tengah jalan...

nk cite nie pown sempena petang semalam teringat plak kat dalam bas..yela dgn berjalan selama sejam dari tempat keje pusing2 kl (padahal sesat xmo ngaku... hehe) then xsmpat sampai bus stop hujan selebat2nye... sejam lagi kena tggu baru dpt pg kat busstand u 40.. then baru naik bas...

dalam duduk2 dalam bas dgn ndon bangla sebagai.. tbe2 rasa something... hm... mulala berangan...

*nk ade bf yg sudi amik masa hujan...= caring kan tetiba je turun escalator nmpk bf depan pntu gerbang... hehe
xkisahla dia xde kete pon... naik moto basah hujan sama kan sweet... xpon... lagi sweet kalo dia sggp datang naik public transpot bawak payung tuk aku... huhu... mimpi mimpi...xtaula nape.. tp sangat teringin nk ade bf yg sggp tnjuk kaseh sayang smpai mcm tu..bile ek nk dapat?

bile pk perihal bf nie kan.. rasa cam xnk couple pon ade.. penatla ade bf yg x memahami.. asyik nk mntk kita faham dia tapi dia xcuba pon nk faham kita... tu yg sedey sangat tu... napela nasib aku camnie..aku teringn nk ade bf yg sggp korban mcm2 utk aku... manjekan aku...lalala...hehe =P

yela kan... nk tnye gak kan... betul ke kita leh tima bulat2 alasan lelaki tu kalo xnk dtg melawat kita semata2 kerana penat, takut excident, panasla sejuk la takut kena hujan la... boleh ke kita tima?
yela... aku tgk ramai je lelaki yg sggp bawak motor kan merata tempat berjam2 pon sanggup... tapi nape nk pg melawat aku susah sangat?aku sedih sangat... aku (mak dah soh tido... sok pas balik keje la aku sambung... nyte everyone...[macamla ade yg bace nak nyte2... hee =P])

topik tuk sambung (takut lupe... =P) : penat tu alasan ke?, nape asyik cuba tipu?, alasan byk sgt,


p/s : nk bf caring +caring+caring++++

No comments:

Post a Comment

:: Thank you for all the comment dearies.. ::